Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Horgászbolt linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: STÉG - Veszprém [8. oldal]
részletek »

Horgászbolt képes leírás: STÉG - Veszprém [8. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: horgaszbolt.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 144 db
STÉG Horgászbolt

Stég horgászmagazin! Ha egy jó bojlis közösséghez szeretnél tartozni, itt a helyed! A magazinban megtalálhatsz mindent ami téged érdekel, feltöltheted fogásaid, cikkjeid megjelenthetnek. A boltban pedig megtalálhatsz minden kedvedre való eszközt is a horgász túráidhoz, különösen ha bojlis horgászatra vágysz!

Sugóhíd- horgászáruház

A Sugóhíd- Horgászbolt 1995 tavaszán nyílt meg a város legszebb pontján. Egy üzlet eredményes működéséhez az egyik alapvető feltétel a kifogástalan helyszín megválasztása. A bolt Baja város főterétől, a piactól és a vízparttól egyaránt pár méterre található, előtte parkolási lehetőséggel s nem mellékesen gyönyörű kilátással a Sugovica folyóra. 2007.január-tól 150 négyzetméteresre bővültünk, így a hozzánk látogatók termékeinket kulturált körülmények között tudják megtekinteni, kipróbálni. Elsősorban Balzer, Shimano, Rapala, Spro, Okuma, Abu, Shakespeare, Penn, Dam, Energo termékeket, Sensas, Mosella, Van Den Eynde, Big Carp, Katus, Top Secret, Dinamit Baits etetőket, Owner, Gamakatsu, Mustad, Drennan, Hayabusa, VMC horgokat s egyéb kiegészítőket tartunk. A horgász szaklapokban lévő AKCIÓSAN ajánlott árak nálunk is természetesen érvényesek (akkor is ha esetlegesen a honlapon nem szerepelnek!!)

Sügér Horgászbolt Pacsa

Ez a honlap üzletünk, és internetes elérhetőségét biztosítja. Célja, hogy az általunk forgalmazott termékeket ismertesse, Webáruházunk által elérhetővé tegye a nagyközönség számára. Továbbá fő célunk, hogy kialakítsunk egy összetartó közösséget, akik a horgászatot szerető emberekből áll, függetlenül a stílustól. Legyen bojlis, pergető, finomszerelékes, folyó, vagy állóvízi horgász az illető.

Szabolcs - Aranyhorog Horgászbolt

Okos emberek gondolatai szerint a horgászorsót a III. századi Kínában elvileg már feltalálták és teljes megelégedéssel használták. Nálunk Nyugat-Európába (magunkat is talán hozzá veszem) a XVIII. század folyamán kezdett elterjedni. A multipikátoros orsót Kentucky állambeli George Snyder órásmester gyártotta le először. Az állódobú orsó műszaki tervét Alfred Holden Illingworth angol úriember készítette el.

Szabolcs - Sneci Horgász

Célunk , hogy minnél több információhoz jusson és széles körben népszerű legyen ez a lap. Itt megtalálhatja a legfrissebb akciós ajánlatokat, közzéteheti fogási eredményeiről készült fotóit, tájékozódhat aktuális eseményekről. Hogy vevőink örömmel keressenek fel bennünket, és megelégedéssel távozzanak az üzletünkből számos kedvezmény és szolgáltatást nyújtunk.

Hirdetés
Szák Horgászbolt

Mindennapi életünket áthatja az üzleti világ, és az üzleteket meghatározzák a mindennapok. Manapság leginkább mást sem teszünk, csak rohanunk, és megpróbálunk időt és pénzt spórolni mindenhol, ahol lehet. Kinek van arra ideje, hogy kényelmesen, andalogva járja az üzleteket és szolgáltatókat, hogy kiválogassa mindazt, amire szüksége van? Nem sokunknak. A számítógép által a választás és a vásárlás könnyebbé vált otthonról és a munkahelyünkről. A kínálat igen színes és sokféle, ma már linkről linkre járunk, nem utcáról utcára. Elgondolkodtunk, hogyan tehetnénk még könnyebbé a vásárlást - ezzel együtt az eladást - , hiszen csapatunk minden tagja gyakorlott on-line vásárló. Egy nagy térre van szükség, ahol eladó és vásárló találkozik, ahol mindenki megtalálja azt, amit keres, ahol a kérdése, kérése nem marad megválaszolatlan, ahol mindenki igénye egyformán fontos és meghallgatásra talál.

Szúnyog Horgászbolt

Nagykanizsai Szúnyog Horgászbolt weboldala. Hírek, cikkek, képek, versenykiírások, fórum és webbolt várja horgásztársainkat Nagykanizsa legnagyobb horgászboltjának weboldalán. Árukészletünk kialakítása során arra törekedtünk, hogy mindenképpen jól használható, tartós eszközöket adjunk el vásárlóinknak. Így az általunk kiemelten ajánlott termékekről bátran állíthatjuk, hogy (személyes véleményünk szerint) tartósak, jól használhatóak, kategóriájukon belül kiválóak ? így a horgász örömmel veheti azokat kézbe minden használat alkalmával.

Tackle Warehouse

Guaranteed lowest prices on bass fishing tackle from every top brand. We proudly ship to over 100 countries worldwide. We are continually striving to increase that number and to deliver where no other mail order tackle company has gone before. If your country is not listed please email our friendly International sales staff for shipping options and transit times.

Timár Mix

Hirdetés
Timár Mix nagykereskedés

Kiváló tapadó képességű intenzív aromájú etetőanyagok. Az etetőanyag önmagában és más etetőanyagokkal keverve is kiváló csali. Változó színű és szemcsézetű etetőanyagokat készítünk, álló és folyóvízi horgászathoz egyaránt. az etetőanyagok változó kiszerelésekben kaphatók. A Timár család életében meghatározó szerepe volt, van a halaknak, víznek. Négy generáció tapasztalatára, az ük szülőkig visszanyúló halász múltra, hal ismeretére támaszkodva semmi csodálkozni való nincs abban, hogy az 1960-as években megérintett a versenyhorgászat. Akik már akkor horgásztak, tudják egészen más volt akkor a kínálat a horgászcikk piacon. Etetőanyag piacról beszélni sem lehetett akkor még hazánkban. A versenyzők féltett titokként kezelték saját jól bevált keverékeiket, így aztán nem meglepő, hogy egy - egy akkoriban bevált etetőanyag most sem hiányzik a kereskedések polcairól.

Trabucco

Hatszög keresztmetszetű zsinór??? Ez meg micsoda, teszik fel jogosan a kérdést. A Trabucco cég mindíg képes valami újjal kirukkolni! Legfontosabb előnye, hogy nem csavarodik. Milyen horgászati módszerekhez ajánjuk? Szinte mindenhez! Pergetéstől a match -feeder horgászatig egyaránt. Vörös színű, amely a vízben nem zavaró, jól süllyed, a zsinórjelölő filcet jól tartja és természetesen mindazon tulajdonságokat képviseli, amely az XPS családra jellemzőek. Alacsony nyúlás, magas szakítószilárdság, jó kopásállóság.

Twister Horgászbolt

Bojlis-, feeder-, fenekező-, rablóhalas-, úszós-, vagy versenyhorgászat? Minden ami horgászat. A Twister Horgászbolt 2002 áprilisában nyitotta meg üzletét Kecskemét egyik kertvárosában. Mi a tulajdonosok, Polgár Balázs és Polgárné Miklós Edina gyerekkorunk óta szeretünk horgászni, így nagy álmunk vált valóra, hogy azzal kapcsolatos lett a munkánk, mint ami a szenvedélyünk is. Az eltelt évek, a sok törzsvásárlónk és a velük kialakult szinte már családias légkör bebizonyította számunkra hogy érdemes továbblépnünk. Az újabb mérföldkő a vállalkozásunk életében 2006 októberében következett be, amikor üzletünket, az árukészletünk folyamatos bővülése miatt átköltöztettük egy nagyobb helységbe. Így már mintegy 100 négyzetméteren, 5 fős szakértő személyzet mellett várjuk továbbra is régi és új vásárlóinkat. Az internetes áruházunkat ezzel párhuzamosan folyamatosan fejlesztettük és bővítjük továbbra is. Célunk a vásárlók teljes körű, szakszerű kiszolgálása, az igényes horgászsport illetve horgászetika népszerűsítése az internet segítségével nemcsak Kecskeméten és vonzáskörzetében, hanem az egész országban.

VADHOF 2013!

A VADHOF-on a legnevesebb hazai és nemzetközi vadászfelszerelés gyártók- és forgalmazók mellett megjelennek a vadásztársaságok- és területek képviselői, illetve a vadászturizmus prominens képviselői is. A kiállított termékek természetesen a helyszínen megvásárolhatók. A kiállítás üde színfoltjának szánjuk néhány horgászattal foglalkozó cégnek a megjelenését is, melyek horgászati lehetőségeket, rekreációs tevékenységeket és felszereléseket, csalikat is kínálnak vendégeinknek.

Vas m. - Ho-Ho Horgász Vadászbolt

Ho-Ho Horgászboltunk immáron 15 éve, 1993 szeptember óta áll vásárlóink rendelkezésére. Büszkén állíthatjuk, hogy Vas-megye legnagyobb árukészletével és legjobb szakismertséggel rendelkező üzletté nőtte ki magát.Mint minden más, a horgászat is speciális szaktudást igénylő sporttá fejlődött, horgászaink a legkülönbözőbb horgászmódszereket ismerhetik meg szakkereskedéseinkben, ahol óriási áruválasztékkal a horgászat minden fortélyát ismerő szakeladók tanácsával állunk régi és új vásárlóink rendelkezésére. Különös odafigyeléssel segítünk gyermekek és ifjúsági horgászainknak, hiszen szeretnénk minél több embert a horgászat szerelmesévé tenni. Ezért 2004. május 1-ével megnyitottuk Fish-Farm horgász tavunkat ahol horgászaink ki is próbálhatják a horgászboltban hallott különböző praktikákat. Észrevételeiket Honlapunkkal, horgászboltunkkal, szolgáltatásainkal kapcsolatban szívesen fogadjuk!

Vas megye - Vasi Peca horgászbolt

Boltunkat 2005. augusztus 28-án nyitottuk, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a vas megyei horgászoknak minél nagyobb választék álljon rendelkezésükre a sikeres és szórakoztató horgászathoz. Azt hiszem szerénytelenség nélkül állíthatjuk, hogy Vas Megye meghatározó boltjává váltunk. A megye egyetlen horgász szakáruháza vagyunk. Nálunk csak és kizárólag a horgászattal kapcsolatos dolgokat találják a kedves vevőink, s garantáltan a legolcsóbban. Termékkörünk: Spro, Maver, Exner, Gamakatsu, BigCarp, Abu.Garcia, Shimano, DAM, Dragon, Jaxon, Mepps, Rapala, Storm, Salmo, Hubal, Timár Mix, Katus, Top-Mix, Van Den Eynde, Sensas, Milo, RichWorth, Robinson, Berkley, Byron stb. Ezen kívül bármely Önök által bevált és jól működő termék nálunk megrendelhető. Maximális odafigyeléssel végezzük munkánkat, hogy amikor a horgászpiacon megjelenik egy újdonság, nálunk biztosan megtalálja. Kiemelt partnerei lettünk a mai horgászpiac meghatározó termékeinek. Spro, Shimano, Enegergo Team, Maver, Timár Mix.

Veszprém m. - Hal.hu webáruház

A közkedvelt horgászmárkák mellett, mint pl.: Shimano, Balzer, Spro, Energo Team, Storm, Berkley, Big Carp, Blue Fox, Gamakatsu, Fox, SBS, Solar, Rebel, Chervy, Rapala ... mellett olyan termékekkel is színesítjük választékunkat, amelyeket kevés horgászbolt kínálatában találhat meg a kedves horgász. Kiszállítási áraink rendkívül kedvezőek, Önnek akár egy fillérjébe sem kerül, hogy házhoz viszik a kiválasztott árucikkeket. Bőséges választékkal és igen barátságos árakkal igyekszünk kedveskedni minden vásárlónknak!

Veszprém m. - Peca-Kunyhó

Gyermekkorunk óta szeretünk és imádunk horgászni és mindent, ami ezzel a gyönyörű időtöltéssel, hobbival, sporttal kapcsolatos. Szeretnénk azt is, hogy aki hozzánk belép, az egy tényleg igazi horgászvilágba csöppenjen és amíg itt van ne érezze a rohanó világ nyüzsgését, legyen majdnem úgy mint a vízparton! Persze ez csak akkor érvényesül, ha akarjuk is, de egy élménybeszámolóval és jó kávéval (amivel a kávé és katalógus sarkunkban szolgálhatunk) mindig gyorsabban mennek a horgászat és a vízpart nélkül töltött percek... Reméljük,hogy mindenki megtalálja ebben a kisboltban azt, amivel testben és lélekben felkészülhet és űzheti a nagybetűs HORGÁSZATOT! Üzletünkben az ismert és bevált márkák és termékek (Spro, Shimano) mellett olyan nevek, mint Rozemeijer vagy Prologic, Lastia, is kíváló termékekkel képviseltetik magukat. Itt természetesen nem ér véget a felsorolás, mert lehetne még órákig sorolni a Fox-tól a Trabucco-ig, de ezzel inkább nem terhelnénk a Tisztelt Horgásztársadalmat inkább térjenek be hozzánk és látogatásuk után terjesszék jó hírünket a gyors és szakszerű kiszolgálásról, a széles választékról és nem utolsósorban a sporttársi hozzáállásról.