Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Horgászbolt linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Carp - DT Bait [2. oldal]
részletek »

Horgászbolt képes leírás: Carp - DT Bait [2. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: horgaszbolt.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 144 db
Carp Zone horgászáruház

Rendelje meg tőlünk felszerelését! A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan. Amit kínálunk: Horgászbotok, orsók, műcsalik, horgász cikkek, harcsa horgászat, pergetés, wobbler, műcsali, körforgó, támolygó, villantó, akciós horgász szettek!

CARP-X Horgászbolt

Folyamatos akciókkal kedveskedünk, vásárlóinknak igyekszünk hogy minden horgász megtalálja nálunk a számítását. A horgászat szép sport, mi szívesen látjuk személyesen is a horgászboltunkban. Online horgászboltunkban kényelmesen nézelődhet hamarosan!

Carpfanatic horgászbolt

Cégünk amely már rendelkezik egy horgászbolttal ugy gondolta hogy azokat a horgászvásárlókat is kiszolgálja akik nem tudnak a horgászboltba eljutni. Természetesen az áruházban megrendelt termékeket az üzletben is átvehetik megrendelőink.

Carpmania horgászáruház

A portál létrehozásával az volt a célunk, hogy egy olyan oldalt hozzunk létre, ahol a pontyhorgászok megbeszélhessék egymással tapasztalainkat csalikról, vizekről, felszerelésekről. Az oldal látogatottsága napról-napra emelkedett. Oldalunk lassan magazinná alakult. Különböző írásokat jelentettünk meg technikákról, alapanyagokról, ill. különböző bojlis túrák sikereiről ill. sikertelenségéről. Az év végére meghatározó tényezővé alakult oldalunk a horgászportálok között. Ekkor már komoly terveket szövögettünk.... 2007 január - Carpmania webáruház megnyitása... Év elején komoly mérföldkőhöz érkeztünk. Hosszas előkészületek után megnyitottuk a carpmania.hu webáruház virtuális kapuit. A boltban kizárólag a bojlis horgászoknak szánt felszereléseket, adalékokat forgalmazunk.

CarpShop Horgász Webáruház

A Horgász webáruházat és Online Horgász Magazint olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a ketresett horgász terméket. A webáruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb horgásztermék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan. A Horgász Webáruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről.

Hirdetés
Centrum horgászbolt

Üzletünk a mátra lábánál található, Pásztón - Szlovákiából a Palotási-tóra igyekvő horgászoknak félperces kitérő, még az ország belsejéből a maconkai víztározóra igyekvőknek szintúgy. Üzletünk nagy hangsúlyt fektet a bojlis horgászat kellékeinek forgalmazására is! Kiemelt területi képviseletként a BigCarp, SBS, Mosella-Pelzer termékek kis és nagykereskedése, de a kínálatban megtalálható a Nutrabaits, Starbaits, CarpSpirit, X21, NashBaits, Eurobaits, Solar termékek széles palettája is, valamint saját termékünk a KING-BAITS bojlik kis és nagykereskedése!

Centrum horgászbolt - Nógrád m.

Üzletünk nagy hangsúlyt fektet a bojlis horgászat kellékeinek forgalmazására is! Kiemelt területi képviseletként a BigCarp, SBS, Mosella-Pelzer termékek kis és nagykereskedése, de a kínálatban megtalálható a Nutrabaits, Starbaits, CarpSpirit, X21, NashBaits, Eurobaits, Solar termékek széles palettája is, valamint saját termékünk a KING-BAITS bojlik kis és nagykereskedése! Üzletünk Pásztón található. Szlovákiából a Palotási-tóra igyekvő horgászoknak félperces kitérő, még az ország belsejéből a maconkai víztározóra igyekvőknek szintúgy.

Cormoran

A Cormoran német nyelvű oldala. Orsók, botok, damilok. A Cormoran 2003-ban ünnepelte 30. születésnapját. Ebben az elmúlt 30 évben a nagykereskedők által uralt piacon a társaság stratégiája az volt, hogy új termékeket dolgozzon ki, egy elismert márkát hozzon létre és, hogy ezeket valóban a fogyasztók számára kínálják. A jó döntéshozatal, a rugalmasság és a képesség, hogy innovatívan gondolkodjanak és cselekedjenek , a nemzetközi piacon is lépésről lépésre sikerre vezetett.

Cralusso

Amikor elhatároztam, hogy elindítom a Craussót tudtam, hogy nem a meglévő úszókat kell javítgatni, hanem egy teljesen más úton kell elindulni, új formákkal és technológiával. Sikeres modelleket fejlesztettünk, melyek hamar elterjedtek. Mára 4 kontinens, több mint huszonöt országában használják úszóinkat. Nemcsak a hobbi, hanem a versenyhorgászatban is jelentős sikereket értünk el. 2003-ban a Torpedó úszó főpróbáját a Madunicei világbajnokságra időzítettük, ahol a Magyar csapat a Torpedó úszót is használva, világbajnoki címet szerzett. A 2005-ben a Vág folyón megrendezett Európa Bajnokságon a Clarusso Torpedó és Bubble úszóké volt a főszerep, hisz a versenyzők immár 80 százaléka használta ezeket a modelleket, többek között William Raison is, aki megnyerte a versenyt. A Cralusso hozzásegítette a sikerhez.

Hirdetés
Csali-Hal Bt. - horgászcikk áruház

2005. januárjában elhatároztuk,néhányéves horgászcikk-kereskedelmi múlttal a hátunk mögött ,hogy megnyitjuk üzletünket. A vállalkozás beindítása,az üzlethelyiség-keresés és annak áruval feltöltése egy hónapot vett csak igénybe,így március hónapban már teljes mellszélességgel állhattunk leendő régi és új vásárlóink elé. Az üzlet Székesfehérvár legforgalmasabb,Budapest felöl érkező (7-es) útja, a Budai út mellett található-innen az elnevezés. 106 nm-en igyekszünk kielégíteni a különféle horgász-módszerek kedvelőinek minden igényét,legyenek akár finomszerelékes, bojlis vagy ragadozó halakra horgászó sporttársak. Lehetőségük van a horgászoknak továbbá az alábbi szolgáltatásokat is üzletünkben igénybe venniük: - Egyesületi tagság meghosszabbítása - Éves,heti,napi területi jegyek megváltása - Egészségpénztár elfogadóhely - Utalványok (Sodexho, Cafeteria) elfogadása - Diákbónusz kedvezmény (5%) - Gépi zsinórtekercselés - Rendelések teljesítése rövid határidővel - Élőcsali előrendelés (nagy tételben is!) - 'Szakmai' tanácsok kezdőknek,haladóknak egyaránt Partnerek lehetünk továbbá egyesületi, céges és egyéb rendezésü versenyek szervezésében, lebonyolításában illetve díjazásában.

Csati Horgászáruház

Üzletemet 1997-ben nyitottam meg, azzal a céllal, hogy a sporthorgászok igényeit, speciálisan horgászboltnak kialakított, kulturált környezetben színvonalas kereskedelemmel elégítsem ki. A kényelmes megközelíthetőséget a jó parkolási lehetőség biztosítja. A horgászat évtizedek óta szenvedélyem és hobbim, tudásomat rendszeresen bovítem a szakirodalom tanulmányozásával, így ennek köszönhető a folyamatosan megújuló és bovülo árukészlet. Évek óta jól bevált rendszer szerint napi-, heti- és éves területi jegyeket biztosítok a ráckevei Duna-ág és mellékvizeire; valamint a Kunsági-, Fuzvölgyi-csatornára, illetve a Csepeli Horgászegyesületi tagjaink részére tagságmegújítást biztosítok, szükség esetén tagokat is átigazolok.

Csöri-Csali Horgászbolt

Engedélyek: - Komáromtól-Szobi révig Dunára - Pilismaróti öböl - Esztergomi Kisduna - Bubánatvölgyi Kerektó (éves is) - állami jegy Főbb márkák: - Shimano - Energo Team - Milo - Sensas - Haldoradó - Perfect - Timár - Maros - Dinamit Baits - Trabucco - Maver - Euro Star - Rapala - Owner - Hayabusa - Dranon - Salmo - Exner - Clarusso - Carp Expert - Carbotex - Storm - Cukk - Van Den Eyden - Mozella - Gamakarsu - Nervis - Happy Carp Élő csali folyamatosan kapható.Saját gyártású fogós etetőanyagok kaphatóak.

Czero horgászáruház

Itt mindent megtalál! Legyen az: horgászfelszerelés, bot, orsó, halradar, napszemüveg, csónak, motor, etetőanyag, etetőhajó, halradar, haltartó, merítőszák, horog, kapásjelző, kés, egyéb kiegészítő! Webáruházunk létrehozásánál legfontosabb célunk a könnyű kezelhetőség, a jó áttekinthetőség, valamint a vásárlói döntéshez megfelelő mennyiségű információ megadása, illetve azok könnyű elérhetősége volt, ezzel is megkönnyítve az Ön számára a böngészést termékeink között!

D.A.M.

Minőségi orsók, damilok német gyártótól! A DAM technológiával készülő horgászzsinórok a DAMYL szinonimájaként szolgálnak. Németország első számú horgászzsinór márkájaként ismertek, mivel több mint fél évszázada a Damyl a neve minden horgász által használt horgászzsinórnak. A DAMYL folyamatosan fejlődik. Az új technológiák (Hi-Tech anyagból), folyamatos fejlesztések és a szigorú minőségbiztosítási intézkedések garantálják a világszerte ismert DAMYL-Minőséget.

Deáky Fishing

Nézze meg oldalunk, reméljük termékeink elnyerik tetszését! Néhány mondatban rólunk és termékeinkről!A DEÁKY FISHING TACKLE egy családi vállalkozás, kb. 60 kilométerre található Budapesttől, Romhányon. 1984-ben indítottuk vállalkozásunk, ekkor kezdtünk ólomsúlyok gyártásába, hogy azokat a magyar piacra szállítsuk. A nagy magyar horgászfelszerelés-nagykereskedők nagy sikerrel exportálták a termékeinket Nyugat-Európába. Majd termékeink iránt fokozódott a külföldi érdeklődés, ezért 1996 óta magunk szervezzük az exportjainkat, ami azt jelenti, hogy termékeinket kedvezőbb áron tudjuk eljuttatni vásárlóinkhoz. Amennyiben érdekli kibővült termékkínálatunk, nézze meg katalógusunkat online!

DÍNÓ úszó

Alapvető célként az úszós horgászat, és az azzal kapcsolatos modern, korrekt ismeretek terjesztését tűztem ki célul, érintve más országok horgászati stílusát is. Természetesen a termékek bemutatását nem szorítjuk háttérbe. Azokon keresztül szeretnék a jelenlegi, úszós horgászatról alkotott képben tisztább korrektebb képet adni, közreadva az évtizedes tapasztalatot-'tudást', melyet eddig sikerült megszereznem. Lőrincz Dénes - Dínó

DT Bait Development

DT Bait-et 1988-ban Dave Thorpe és Chris Nikolaou alapította meg. Fő céljuk, kifejezetten a legmagasabb minőségű ponty csali elkészítése volt. Az első évek nehézségei után hamarosan igen magasan jegyzett cég lett Angliában. Számos sikeres horgászat és nag ponty megszákolása volt köthető a DT Bait termékek valamelyikéhez. 1997-ben a vezetők a Cotswold Bait megszerzését tűzték ki célul, annak érdekében, hogy még inkább erősítse a piaci részesedését, Európában. A fúzió sikeres volt ugyan, de a tulajdonosok egészségügyi okokból, eladni kényszerültek a már egyesült Dt-t és Cotswold-ot. 2003-ban az új tulajdonosok Simon Hammersley és James Willsmer pontyhorgászok,feltétlenül tovább szerették volna vinni azokat az elveket, melyekben az alapítók hűen hittek. A cég felső kategóriás aromái már több éve bizonyítanak, de a közelmúltban számos újdonsággal rukkoltak elő a gyártó frontemberei. A DT Bait a 2003-as megújulása óta, jelentősen megerősödött a cég. Sok új, izgalmas és sikeres termék került bevezetésre, a pontyhorgászok nagy örömére és büszkék vagyunk arra, hogy mi készítünk a legjobb csalétkek körül néhányat.