Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 6 db
Aranyhal-Baja horgászcikk

Fő profilunk az Eurostar kft. által forgalmazott termékek eljuttatása Tolna, Bács-Kiskun és Csongrád megye területén lévő horgászcikk kereskedőkhöz. Folyamatos kapcsolatban vagyunk több mint 60 kiskereskedővel, kiket heti rendszerességgel a terítőautóval vagy a Baján megtalálható nagykereskedésünkben szolgálunk ki. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetünk Baja és vonzáskörzetében élő horgászok teljes mértékű kiszolgálására, ami kiskereskedéseinken keresztül történik. A honlappal szeretnénk tágabb lehetőséget teremteni horgásztársainknak, hogy minél jobban megismerkedhessenek az általunk forgalmazott termékekkel.

Ho-Hó Horgász Diszkont

1991-ben alakultunk mint Ho-Hó Horgász Diszkont. Az első 2 évben csak kiskereskedésként működtünk és 1993-ben bővítettük tevékenységünket, nagykereskedést is nyitottunk. Nagykereskedésünkkel az alföld négy megyéjét látjuk el horgászcikkekkel. 1998-ban megnyitottuk Bács-Kiskun Megye legnagyobb üzletét a Ho-Hó Horgászcentrumot, a kecskeméti kiskereskedésünket kibővült termék választékkel nagyobb üzletben 100 m2-es eladótérrel. Üzletünkben található több mint 200-féle orsó, több mint 500-féle bot és közel tízezer kiegészítő termék. Forgalmazott márkáink : Balzer, Byron, Robinson, Energo Team, Jaxon, Maver, Trabucco, Triana, Stonfo, Shimano, Yad, Daiwa, Cormoran, Laserfish, Mitchel, Tica, Banax, Abu, Berkley, Mosella, Okuma, Spro

Sugóhíd- horgászáruház

A Sugóhíd- Horgászbolt 1995 tavaszán nyílt meg a város legszebb pontján. Egy üzlet eredményes működéséhez az egyik alapvető feltétel a kifogástalan helyszín megválasztása. A bolt Baja város főterétől, a piactól és a vízparttól egyaránt pár méterre található, előtte parkolási lehetőséggel s nem mellékesen gyönyörű kilátással a Sugovica folyóra. 2007.január-tól 150 négyzetméteresre bővültünk, így a hozzánk látogatók termékeinket kulturált körülmények között tudják megtekinteni, kipróbálni. Elsősorban Balzer, Shimano, Rapala, Spro, Okuma, Abu, Shakespeare, Penn, Dam, Energo termékeket, Sensas, Mosella, Van Den Eynde, Big Carp, Katus, Top Secret, Dinamit Baits etetőket, Owner, Gamakatsu, Mustad, Drennan, Hayabusa, VMC horgokat s egyéb kiegészítőket tartunk. A horgász szaklapokban lévő AKCIÓSAN ajánlott árak nálunk is természetesen érvényesek (akkor is ha esetlegesen a honlapon nem szerepelnek!!)

Twister Horgászbolt

Bojlis-, feeder-, fenekező-, rablóhalas-, úszós-, vagy versenyhorgászat? Minden ami horgászat. A Twister Horgászbolt 2002 áprilisában nyitotta meg üzletét Kecskemét egyik kertvárosában. Mi a tulajdonosok, Polgár Balázs és Polgárné Miklós Edina gyerekkorunk óta szeretünk horgászni, így nagy álmunk vált valóra, hogy azzal kapcsolatos lett a munkánk, mint ami a szenvedélyünk is. Az eltelt évek, a sok törzsvásárlónk és a velük kialakult szinte már családias légkör bebizonyította számunkra hogy érdemes továbblépnünk. Az újabb mérföldkő a vállalkozásunk életében 2006 októberében következett be, amikor üzletünket, az árukészletünk folyamatos bővülése miatt átköltöztettük egy nagyobb helységbe. Így már mintegy 100 négyzetméteren, 5 fős szakértő személyzet mellett várjuk továbbra is régi és új vásárlóinkat. Az internetes áruházunkat ezzel párhuzamosan folyamatosan fejlesztettük és bővítjük továbbra is. Célunk a vásárlók teljes körű, szakszerű kiszolgálása, az igényes horgászsport illetve horgászetika népszerűsítése az internet segítségével nemcsak Kecskeméten és vonzáskörzetében, hanem az egész országban.

WRC horgászcentrum

Orsók, botok, egyéb horgászfelszerelések áruháza! 27 kategóriából válogathat harcsázó, feeder, picker, pergető, match, bojlis, spicc, rakós és bolognai horgászbotok mellett megtalál minden szükséges kiegészítőt! A megfelelő orsóktól, damiloktól a legmegfelelőbb csalikig mindent egy helyen megvásárolhat!

Hirdetés
Zadravec Team

A Misel Zadravec Carp Baits termékek viszonteladóit Megyékre bontva jelenítjük meg egyszer a könnyebb átláthatóság miatt, valamint, hogy mindenki a lehető leggyorsabban megtalálhassa a lakóhelyéhez legközelebbi Horgászboltot. Az egyre bővülő partnerhálózatot folyamatosan frissítjük oldalunkon.